LET OP: TeldersTafel met Joost Röselaers VERPLAATST | 4 juli

Door omstandigheden is de volgende editie van de TeldersTafel verplaatst naar woensdag 4 juli aanstaande. Voor deze editie is Joost Röselaers - predikant en algemeen secretaris van de Remonstranten - bereid gevonden te spreken over religie in het publieke domein.

De TeldersTafel vindt plaats bij Societeit De Vereeniging | Mammoni, Mariaplaats 14 te Utrecht. Voor het diner vragen wij een bijdrage van € 25. U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar info@teldersstichting.nl.

Zomerschool | 27-30 augustus 2018

Van maandag 27 tot en met donderdag 30 augustus organiseert de TeldersStichting wederom een editie van de jaarlijkse zomerschool. Twintig getalenteerde jongeren krijgen de kans zich gedurende vier dagen te verdiepen in het liberale gedachengoed met een zeer divers sprekersveld, waaronder dit jaar premier Mark Rutte.

Ding nu mee naar een plaats op de zomerschool door een motivatiebrief met CV te sturen aan de TeldersStichting.

TeldersLezing | najaar 2018

Komend voorjaar zal een nieuwe editie van de TeldersLezing worden georganiseerd. Evenals voorgaande jaren zal ook nu weer een gerenomeerde buitenlandse spreker worden uitgenodigd rondom een actueel onderwerp.

Nadere informatie volgt later.

Meld je aan voor onze evenementen

Door dit formulier in te vullen kunt u zich aanmelden voor onze bijeenkomsten.

Abonnee
Vriend van de TS
Introducé
Versturen