Evenementen

De Liberale Denktank
|Kernenergie| 6 april (afgelast)

Dit evenement kan i.v.m. coronavirus niet doorgaan op 6 april. We zullen de ontwikkelingen volgen en later op zoek gaan naar een nieuwe geschikte datum.

Is kernenergie een optie voor een duurzame toekomst? De Liberale Denktank (een initiatief van de Haagse VVD om prikkelende onderwerpen bespreekbaar te maken), organiseert met de TeldersStichting een bijeenkomst over kernenergie. Wij nodigen u van harte uit om met onze sprekers, dr. ir. André Wakker (energiedeskundige) en prof. dr. ir. Jan Leen Kloosterman (TU Delft), in discussie te gaan. Kamerlid Mark Harbers zal het afsluitend woord verzorgen.

Vrienden van de TeldersStichting kunnen zich gratis aanmelden via het evenementenformulier op deze webpagina of door te mailen naar info@teldersstichting.nl.

Andere geïnteresseerden kunnen zelf een ticket kopen door op onderstaande knop te klikken.

Tickets

Symposium | Leven en werk van Telders | 4 april (afgelast)

Dit evenement kan i.v.m. coronavirus niet doorgaan op 4 april. We zullen de ontwikkelingen volgen en later op zoek gaan naar een nieuwe geschikte datum.

In 2020 is het 75 jaar geleden dat prof. Telders in gevangenschap overleed, na zijn verzet tegen de Duitse bezetter. Reden voor de TeldersStichting en de leden van het TeldersDispuut te Leiden ter nagedachtenis van Telders een symposium te organiseren, alsmede een bundel over leven en werk van Telders te presenteren.

Nadere informatie betreffende het programma treft u via de button hieronder aan.

Vrienden van de TeldersStichting en andere geïnteresseerden zijn van harte uitgenodigd voor deze bijeenkomst. U kunt zich aanmelden door onderstaand formulier in te vullen.

TeldersTafel | Is er toekomst voor onze boeren?

Begin juni organiseert de TeldersStichting een nieuwe editie van de TeldersTafels. Dit keer zal het vraagstuk van de boeren in ons land centraal staan. Nadere informatie volgt.

Als vriend van de TeldersStichting kunt u met korting aan de TeldersTafel deelnemen.

Meld je aan voor onze evenementen

Door dit formulier in te vullen kunt u zich aanmelden voor onze bijeenkomsten.

Vriend van de TS
Introducé
Versturen

Verslagen van voorgaande evenementen