TeldersTafel met Joost Röselaers | 14 juni 2018

Op donderdag 14 juni aanstaande zal de volgende editie van de TeldersTafel plaatsvinden, ditmaal is Joost Röselaers - predikant en algemeen secretaris van de Remonstranten - bereid gevonden te spreken over religie in de publieke domein.

De TeldersTafel vindt plaats bij Societeit De Vereeniging | Mammoni, Mariaplaats 14 te Utrecht. Voor het diner vragen wij een bijdrage van € 25.

Voor de TeldersTafel kunt u zich alvast aanmelden door een mail te sturen naar info@teldersstichting.nl. Meer informatie volgt binnenkort.

Free Market Road Show | 17 mei 2018

In het voorjaar van 2018 zal het Austrian Economics Centre wederom met de Free Market Roadshow zes weken door Europa toeren. Het AEC werkt voor dit evenement samen met ruim honderd lokale denktanks, universiteiten en enkele internationale partners. Ook in 2018 zal de TeldersStichting als Nederlandse samenwerkingspartner haar medewerking aan de FMRS verlenen. Dit jaar is gekozen voor Den Haag als locatie, bovendien wordt daar samengewerkt met Justus Lipsius, die studievereniging voor Encyclopedie en Filosofie van het Recht.

Beide organisaties werken aan een mooi programma met toonaangevende internationale sprekers rondom het thema waarden en burgerschap. Zodra er meer bekend is over het programma zullen wij publiceren.

TeldersLezing | voorjaar 2018

Komend voorjaar zal een nieuwe editie van de TeldersLezing worden georganiseerd. Evenals voorgaande jaren zal ook nu weer een gerenomeerde buitenlandse spreker worden uitgenodigd rondom een actueel onderwerp.

Nadere informatie volgt later.

Naar TC

Meld je aan voor onze evenementen

Door dit formulier in te vullen kunt u zich aanmelden voor onze bijeenkomsten.

Abonnee
Abonnee van TS of TC