Evenementen

Kijk hieronder voor de aankomende evenementen van de TeldersStichting, zoals diners (TeldersTafels) en symposia. Vrienden van de TeldersStichting krijgen vaak korting op deze evenementen of kunnen ze gratis bijwonen.

De Verenigde Staten en de liberale wereldorde| 13 oktober (online)

De liberale wereldorde en haar instituties staan onder druk. Met het oog op de Amerikaanse verkiezingen organiseert de TeldersStichting samen met het VVD Thematisch Netwerk Internationaal een bijeenkomst over vragen als: hoe ziet de toekomstige wereldorde eruit? Wat wordt de rol van de VS? Hoe kan Europa liberale waarden stimuleren en multilaterale instituties versterken?

Over deze en vele andere vragen gaan we in gesprek met Michael Ignatieff (auteur en oud-politicus). Ook zullen Sven Koopmans (VVD Tweede Kamerlid) en Koen Petersen (Amerika-deskundige) bijdragen leveren.

Het evenement is gratis en zal dinsdag 13 oktober, 19:00-20:30 uur, online via Zoom plaatsvinden. Aanmelden is tot uiterlijk 12 oktober mogelijk via info@teldersstichting.nl o.v.v. 'Ignatieff 13 oktober'. Deelnemers ontvangen op de dag van het evenement de Zoom-link en inloggegevens. De voertaal is Engels.

Symposium | Leven en werk van Telders | 4 april (afgelast)

Dit evenement kan i.v.m. coronavirus niet doorgaan op 4 april. We zullen de ontwikkelingen volgen en later op zoek gaan naar een nieuwe geschikte datum.

In 2020 is het 75 jaar geleden dat prof. Telders in gevangenschap overleed, na zijn verzet tegen de Duitse bezetter. Reden voor de TeldersStichting en de leden van het TeldersDispuut te Leiden ter nagedachtenis van Telders een symposium te organiseren, alsmede een bundel over leven en werk van Telders te presenteren.

Nadere informatie betreffende het programma treft u via de button hieronder aan.

Vrienden van de TeldersStichting en andere geïnteresseerden zijn van harte uitgenodigd voor deze bijeenkomst. U kunt zich aanmelden door onderstaand formulier in te vullen.

TeldersTafel | Is er toekomst voor onze boeren?

Op een nog nader te bepalen datum organiseert de TeldersStichting een nieuwe editie van de TeldersTafels. Dit keer zal het vraagstuk van de boeren in ons land centraal staan. Nadere informatie volgt.

Als vriend van de TeldersStichting kunt u met korting aan de TeldersTafel deelnemen.

Meld je aan voor onze evenementen

Door dit formulier in te vullen kunt u zich aanmelden voor onze bijeenkomsten.

Vriend van de TS
Introducé
Versturen

Verslagen van voorgaande evenementen