Zomerschool politiek-filosofische grondslagen van het liberalisme

Aug

9:00 am

Amersfoortseweg 98, 3941 EP Doorn
Dit evenement is afgelopen
Open PDF
Meer informatie

Heb je interesse in een diepgravende cursus over het liberalisme? Meld je dan aan voor de jaarlijkse Zomerschool!

De Zomerschool van de TeldersStichting vindt dit jaar plaats in Hotel Landgoed Zonheuvel te Doorn, van maandagochtend 26 tot donderdagmiddag 29 augustus. De deelnemers zullen zich verdiepen in het liberalisme, de ideeën achter politieke standpunten en de kritiek daarop vanuit andere politieke stromingen. Er zijn inleidingen over onder andere filosofie, economie, recht, democratie, migratie en internationale veiligheid. Wetenschappers en politici verrijken je met nieuwe inzichten en dagen je uit om je eigen ideeën aan te scherpen in lezingen en discussie.

Er is plaats voor 20 deelnemers. Toelating vindt plaats op basis van selectiegesprekken. Interesse? Meld je dan aan door je motivatiebrief en CV uiterlijk maandag 3 juni te sturen naar: info@teldersstichting.nl

Het gedeeltelijk bijwonen van de Zomerschool is niet mogelijk. Deelnemers dienen het gehele programma aanwezig te zijn.

In het bijzonder nodigen wij uit om te reageren: studenten, net afgestudeerden en mensen die al eerder een cursus op het gebied van het liberalisme hebben doorlopen.

Locatie: Hotel Landgoed Zonneheuvel, Amersfoortseweg 98, 3941 EP Doorn

Kosten: €200,- inclusief drie overnachtingen en alle maaltijden. Exclusief drankjes aan de bar

Aanmelding: Stuur je motivatiebrief en CV naar info@teldersstichting.nl

Vragen: Bel naar 070 363 1948

Vertel ons over jezelf

Voor dit evenement willen wij graag wat meer weten over jouw achtergrond en motivatie. Vertel ons alstublieft meer over uzelf

Huidige organisatie
Functie
Motivatie
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.