Liberale Reflecties

Liberale Reflecties (LR) biedt op wetenschappelijk niveau verdieping over allerlei politieke en maatschappelijke actualiteiten, maar ook ethische vraagstukken. Artikelen zijn hieronder gratis digitaal beschikbaar. Drie keer per jaar verschijnt een bundeling van de artikelen op papier. Vrienden van de TeldersStichting ontvangen deze uitgaven thuis. LR werkt met een eigen redactie die onafhankelijk is ten opzichte van de TeldersStichting. De redactie beoordeelt artikelen op hun kwaliteit en bijdrage aan het debat in liberale kring. De inhoud van artikelen zijn altijd voor rekening van de auteur zelf.

Nieuwste editie

december 2023

In de april-editie van Liberale Reflecties onder meer aandacht voor AI, staatssteun, de Eerste Kamer en onteigening.

Nieuwste editie

december 2023

In het decembernummer van Liberale Reflecties onder meer aandacht voor energiepolitiek, het vuurwerkverbod en de uitdijende rol van de overheid.

Recent verschenen in LR

Wilbert Jan Derksen
Eindredacteur - Wetenschappelijk medewerker bij de TeldersStichting
Marcel Wissenburg