Word Vriend

50.00
Meld je aan als Vriend van de TeldersStichting voor €50,- per jaar en ontvang onze publicaties thuis, evenals uitnodigingen om onze bijeenkomsten gratis of met korting bij te wonen. Vriend worden, maar woonachtig in het buitenland? Mail dan info@teldersstichting.nl voor aanmelding. De kosten liggen dan op 80 euro per jaar.
Liberale Reflecties
Liberaal Journaal
Boeken
Meer informatie

Vrienden van de TeldersStichting ontvangen de publicaties thuis op de mat of krijgen digitaal toegang tot de nieuwste edities die nog niet gratis online beschikbaar zijn.

Vrienden van de TeldersStichting ontvangen de nieuwsbrief TeldersAlert met de nieuwste columns en bijeenkomsten.

Vrienden van de TeldersStichting ontvangen uitnodigingen om bijeenkomsten, zoals TeldersTafels en symposia, gratis of tegen korting bij te wonen.

Vrienden van de TeldersStichting steunen de werkzaamheden en maken liberale verdieping mede mogelijk.

Vrienden ontvangen een welkomstgeschenk naar keuze.

Kies een gratis welkomstgeschenk:

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.