Zeker van energie. Een liberaal perspectief op het Nederlandse energiebeleid

Jan

Leefomgeving & Klimaat

U bent zojuist begonnen met lezen in het alweer 121e geschrift van de TeldersStichting. Een publicatie die geheel in het teken staat van energie en het enorme belang daarvan voor onze huidige en toekomstige samenleving. We staan niet altijd bewust stil bij de relevantie van een betrouwbare toegang tot energie. Vaak nemen we het zelfs voor lief. Desondanks heeft energie een beduidend aandeel in de vele verschillende aspecten van ons moderne leven. In algemene termen zou gezegd kunnen worden dat we er zelfs grotendeels afhankelijk van zijn geworden. Daaraan zal in de toekomst weinig veranderen.

Zeker van energie. Een liberaal perspectief op het Nederlandse energiebeleid

Jan
Leefomgeving & Klimaat
Bestel bij publisherBestel een fysiek exemplaar