Podcast 'Het spel & de macht' met Patrick van Schie

Democratie & Rechtsstaat

In gesprek met Patrick van Schie over democratie en rechtsstaat.

A

In de podcast ‘Het spel & de macht’ van Universiteit Leiden bespreken wetenschappers, studenten en praktijk deskundigen onderwerpen op het gebied van politiek en bestuur in Nederland.

In de tweede aflevering van het vierde seizoen is Patrick van Schie, directeur van de TeldersStichting, te gast. In deze aflevering wordt gesproken over de uitdagingen voor de democratie en de rechtstaat, zoals het politiek cordon sanitaire. Tevens worden voorstellen ter verdediging van de democratie en rechtsstaat besproken.

Beluister de aflevering hier.

Beluister de aflevering hier.