Podcast 'De liberalen' met Patrick van Schie

Filosofie, Religie & Ethiek

In gesprek met Patrick van Schie en Coen Brummer over vrijheid, het belang van gelijke kansen en de rol van de Staat.

A

In de aanloop van de Tweede Kamer verkiezingen van 2021 ging de podcast ‘Vergezichten’ opzoek naar de verschillende grondbeginselen en idealen die in het Nederlandse partij landschap te vinden zijn.

In de aflevering over ‘De liberalen’ gaat Patrick van Schie, directeur van de TeldersStichting, in gesprek met Coen Brummer, destijds directeur van de Hans van Mierlo Stichting, over onder meer de betekenis van vrijheid, het belang van gelijke kansen en de rol van de staat.

Beluister de aflevering hier.

Beluister de aflevering hier.