Geopolitiek en defensie

Nov

Veiligheid

Toen het curatorium van de TeldersStichting in 2015 besloot aan een werkgroep te vragen een geschrift over ‘Geopolitiek en defensie’ op te stellen was de wereldpolitiek al zeer in beweging. En die bewegingen zijn steeds intensiever geworden. Na de annexatie van de Krim, de situatie in Oost-Oekraïne, de ramp met lijnvlucht MH-17, de conflicten in het Midden-Oosten, de vluchtelingenstromen alsmede vele kleinere of grotere brandhaarden ziet de wereld er niet veiliger uit.

Geopolitiek en defensie

Nov
Veiligheid
Bestel bij publisherBestel een fysiek exemplaar