Jubileumeditie 60 jaar TeldersStichting

Geschiedenis

Individuele vrijheid wordt veelal pas echt gewaardeerd op het moment dat men het moet ontberen. Tot die tijd wordt het door velen al te eenvoudig als iets vanzelfsprekends gezien. Met de komst van het ijzeren gordijn verloren velen voor een lange periode hun vrijheid. Groot was dan ook de vreugde toen in 1989 de muur viel en er althans in Oost-Europa een einde kwam aan de communistische onderdrukking.

Jubileumeditie 60 jaar TeldersStichting

Bestel een fysiek exemplaar
Liberaal Journaal
Liberaal Journaal
December 10, 2014
Liever een fysiek exemplaar?

Hier kan je een fysiek exemplaar van dit artikel bestellen. Als vriend van de TeldersStichting kan je al onze nieuwste publicaties thuis ontvangen.