Symposium | Burgerschapsonderwijs

Dit evenement is afgelopen
Open PDF
Meer informatie

Met het verschijnen van het advies over burgerschapsonderwijs van de projectgroep Curriculum.nu aan Arie Slob, de minister voor Basis- en Voortgezet Onderwijs en Media, en de lopende controverse rondom het Cornelius Haga Lyceum wegens vermeend antidemocratisch onderwijs en contact met radicale salafisten, was het thema van het afgelopen symposium van de TeldersStichting in samenwerking met de Hans van Mierlo Stichting actueler dan ooit. Een duidelijk signaal vanuit de maatschappij dat het tijd was om het belang van burgerschapsonderwijs aan te kaarten en deze naar behoren scherp te stellen.

Vertel ons over jezelf

Voor dit evenement willen wij graag wat meer weten over jouw achtergrond en motivatie. Vertel ons alstublieft meer over uzelf

Huidige organisatie
Functie
Motivatie
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.