Zomerschool liberalisme | 28-31 augustus

Van 28 tot en met 31 augustus 2017 organiseert de TeldersStichting, de liberale denktank van Nederland, wederom een editie van haar jaarlijkse zomerschool. Tijdens deze vierdaagse intensieve cursus, bij conferentiehotel de Bergse Bossen in Driebergen, verzorgen diverse politici en wetenschappers inleidingen over de liberale filosofie en de praktische toepassing van het liberalisme op concrete beleidsterreinen.

Naar uitnodiging

TeldersTafel | Diner pensant

Komende herfst zal de TeldersStichting de derde editie van de TeldersTafel organiseren. Evenals bij voorgaande Tafels zal een prominent spreker met een select gezelschap van aanwezigen van gedachten wisselen over een actueel thema.

Binnenkort zullen thema en spreker bekend worden gemaakt op de TeldersCommunity.

Naar TC

Symposium Passief vrouwenkiesrecht | 30 september

In aanloop naar de publicatie over honderd jaar vrouwenkiesrecht in Nederland zal op zaterdag 30 september in samenwerking met het Liberaal Vrouwen Netwerk een bijeenkomst worden georganiseerd. Daarbij zal worden ingegaan op het passief kiesrecht, het recht zich verkiesbaar te stellen, dat honderd jaar geleden in Nederland aan vrouwen werd toegekend, alvorens zij in 1919 ook het actief kiesrecht – het stemrecht – kregen.

Naar TC

Meld je aan voor onze evenementen

Door dit formulier in te vullen kunt u zich aanmelden voor onze bijeenkomsten.

Abonnee
Abonnee van TS of TC