Symposium The Russian Revolution then and now | 27 oktober

Op vrijdag 27 oktober aanstaande organiseert het European Liberal Forum, samen met de TeldersStichting en het VVD-Thematisch Netwerk Internationaal een symposium over honderd jaar Russische Revolutie en de verhouding tussen Rusland en het Westen. De bijeenkomst zal van 13.30 uur tot 18.30 uur plaatsvinden in het Institute for Global Justice in Den Haag. Zie voor gedetailleerde informatie de uitnodiging.

Naar uitnodiging

TeldersTafel | Schuldencrisis & toekomst euro | Lex Hoogduin

Op 7 december zal hoogleraar Lex Hoogduin (Econoom verbonden aan Rijksuniversiteit Groningen) tijdens de derde editie van de TeldersTafel spreken over de schuldencrisis, de rol van de banken en de toekomst van de Euro. Voor de derde editie zal wederom een centraal gelegen locatie in Utrecht worden uitgezocht. Meer informatie volgt binnenkort.

Naar TC

TeldersLezing | voorjaar 2018

Komend voorjaar zal een nieuwe editie van de TeldersLezing worden georganiseerd. Evenals voorgaande jaren zal ook nu weer een gerenomeerde buitenlandse spreker worden uitgenodigd rondom een actueel onderwerp.

Nadere informatie volgt later.

Naar TC

Meld je aan voor onze evenementen

Door dit formulier in te vullen kunt u zich aanmelden voor onze bijeenkomsten.

Abonnee
Abonnee van TS of TC